Geweldige en superfijne service!!

Nadat wij een prachtige kast van Allure vorig jaar hebben besteld is vandaag onze trap en overloop opnieuw bekleed en wat zijn we blij! René was een fijne man om over te vloer te hebben en heeft prachtig werk geleverd. In de winkel en aan de telefoon ook altijd fijn geholpen, je voelt je erg welkom en absoluut geen nummer. Ik kan jullie van harte aanbevelen! Wij blijven absoluut klant want zo tevreden zijn wij nog niet eerder geweest!

Prima en snel

Aanhuis Ter Aar, Wesley en Brian hebben een prachtige zaak opgezet. Fantastisch van begin tot eind geholpen met totale inrichting van nieuwe woning door Jeroen. Ook de ondersteuning van Linda moet worden vermeld. Dan de medewerkers die de vloer hebben gelegd etc. zijn meedenkend, waardoor alles goed terechtkomt. Kleine oneffenheden worden onmiddellijk rechtgezet op een uitstekende wijze. Aanhuis Ter Aar is dan ook zeker aan te bevelen om de mooiste interieur te verkrijgen. Hoop dat deze zaak nog lang blijft bestaan en zo klantvriendelijk zal blijven

Klantvriendelijk, deskundig, betrouwbaar

Afspraken worden nagekomen, vriendelijke en deskundige uitvoering van de werkzaamheden. Goede nazorg.

In één woord geweldig!

Wil je geadviseerd en ontzorgd worden bij de inrichting van je huis? Ga naar Woninginrichting-aanhuis in Ter Aar. De medewerkers zijn creatief in het meedenken, adviseren en zijn geduldig en oplossingsgericht als je eigen planning in de soep loopt.

• Ervaring met: N.v.t.

Heel erg tevreden!

Vanaf het begin af aan zijn wij bij onze zoektocht naar een nieuwe vloer ontzettend goed geholpen. Er werd ruim de tijd genomen om te luisteren naar onze wensen, er werd met ons meegedacht en hebben samen met de verkoper de perfecte vloer voor ons gevonden. Ontzettend fijn! Ook het contact tijdens het traject omtrent de planning was zeer vriendelijk. De installatie verliep vlekkeloos; vakkundige installateurs die net als de medewerkers in de winkel heel vriendelijk waren. Mochten wij in de toekomst nog eens iets nodig hebben voor onze woning dan gaan wij zeker terug!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Jennifer, Bedankt voor het schrijven van de review. We vinden het fijn te lezen dat jullie tevreden zijn met de geboden service en de producten. Veel plezier gewenst met de nieuwe vloer en graag tot ziens in de winkel! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer tevreden zijn we, top!

De professionaliteit, kwaliteit en vooral de klantgerichtheid is van hoog niveau. Dat is onze ervaring met de vestiging in Ter Aar, waar we onze schuifwand slaapkamerkast en raambekledingen hebben besteld en laten monteren. Alles precies naar wens!

• Assortiment N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.

Betrouwbare en prettige zaak

Meedenken, goed advies en meedenken met de klant. Prima montage door nette en rustige medewerkers. Precies zoals wij dat graag zien.

zeer goed geholpen

Een mooie winkel . Vriendelijk personeel en zeer goed geholpen. Kom graag weer terug.

• Creativiteit N.v.t.

Blij met het resultaat!

Goede ervaring bij Woning inrichting Aan huis. Advies over de mogelijkheden, meedenken met de planning van de werkzaamheden en een strakke afwerking.

• Ervaring met: Vloeren

Topservice. Duidelijk afspraken mee te maken en denken mee.

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Denken mee met je over de diverse mogelijkheden en bekijken ook mogelijke alternatieven. Prettig contact met zowel de eigenaren, als ook met het personeel.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Beste Simon, Bedankt voor je mooie review en fijn om te horen dat alle afspraken worden nageleefd. Wij wensen jullie heel veel plezier en vooral veel gemak van jullie nieuwe buitenzonwering. Wij hopen jullie dan ook terug te zien bij Woninginrichting-Aanhuis.nl Met vriendelijke groet, Babeth Woninginrichting-Aanhuis.nl

AanHuis heeft prima werk afgeleverd!

Een prima bedrijf met zeer kundige mensen, bestelling (vloer, verf, behang, kledingkast, gordijnen en raamdecoratie), planning, overleg en uitvoering gingen altijd in goed overleg en werden zeer professioneel uitgevoerd, een topbedrijf!

• Ervaring met: Vloeren

Goede service, goed advies en vriendelijk personeel

Voor ons nieuwe huis hebben wij Wiah Ter Aar ingeschakeld. Zij hebben de vloer, wandafwerking, raamdecoratie, slaapkamerkast. stalen deur en horren geleverd. In het offertestadium dachten ze goed mee voor de mooiste/beste (en prijstechnisch ook) oplossingen binnen ons budget. Tijdens de opleververtragingen waren ze flexibel en paste hun planning zonder gedoe aan. Dat scheelde mij een hoop stress! Ook het personeel dat alles kwam uitvoeren in ons huis was vriendelijk, professioneel en werkte erg netjes en ze kwamen hun afspraken na.

• Ervaring met: Kasten

Heel prettig geholpen, deskundige vakmensen, goede aftersales.

Vanaf het moment van binnen komen tot na de oplevering van alle werkzaamheden zijn wij erg positief over de mensen van vestiging Ter Aar. Voor ons nieuwbouw huis hebben zijn vloeren, wandafwerking, inbouwkast en TV meubel (Alure) en raamdecoratie verzorgd. Meedenken, service, vakmensen en goede aftersales!

• Ervaring met: Vloeren

Ruime keuze in de winkel ,fijne communicatie en het eindresultaat is een prachtige PVC vloer

Mooie winkel met veel keuze ,prettig geholpen zowel in de winkel als telefonisch en een prachtige vloer in hal en gang als eindresultaat

• Ervaring met: Vloeren

Fijne ervaring, aardige en vakkundige werklieden!

In het kort: zeer prettig ervaren, voor herhaling vatbaar indien nodig.

• Ervaring met: Vloeren

Heerlijk met zo’ n ervaring geplezierd te wirden

Vanaf kopen in de winkel tot leggen bij ons thuis een heerlijke ervaring qua klantvriendelijkheid en vakmanschap. Durfde de volledige rekening te betalen hoewel er nog wat planimeters ontbraken. Gaf zoveel vertrouwen.Sjapoo voor de hele organisatie. Fantastisch.

• Ervaring met: Vloeren

Al jaren klant en nog steeds heel tevreden

Dit keer gordijnen besteld en op laten hangen. In de winkel zijn we prima geholpen en ook de montage gebeurde netjes en vriendelijk.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Vakmanschap met een prachtig resultaat

Een vakkundig bedrijf, met zorg voor het eindresultaat. Zijn heel blij met een kast op maat in prachtige kleuren. Kamer is hierdoor een heerlijke woonruimte geworden. Dank hiervoor

• Ervaring met: Kasten

Een kast op maat laten maken. De verkoper had enorm veel geduld. Fijne service. Zeker aan te raden.

• Ervaring met: Kasten

Top service door geweldige vakmensen

Prettig geholpen in een prachtige winkel. En vervolgens gelegd door vakmensen

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Prima ervaring met dit bedrijf.

Na oplevering nieuwbouw appartement heeft dit bedrijf heel goed werk geleverd. Ze denken met je mee en denken in oplossingen. Ook hele aardige mensen allemaal. Juist omdat het niet zo´n heel groot bedrijf is, en je de mensen gaat kennen , geeft dat een vertrouwd gevoel. Ik ben er heel tevreden over !! Ze hebben bij mij het schilderwerk, behang ,de plinten, de raamdecoratie, en de buiten zonwering gedaan. Op alle fronten geslaagd !!

Keurig verzorgd

Vriendelijk geholpen. Deskundig geinstalleerd

• Ervaring met: Buitenzonwering

Goed en eerlijk geholpen in de winkel Afspraak is goed na gekomen Leuke jongens die het kwamen leggen . Hielden van een grapje Snel vakkundig en keurig gelegd. Zeer tevreden. Ria en Rinus Kennis

blij

Ik ben super blij met de producten die ik gekocht hebt en het staat heel mooi.

Zeer professioneel gelegd

Weer een keurige vloer gelegd door ervaren laminaat leggers. Ben er zeer gelukkig mee zoals het erbij ligt

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?